Hallo allemaal

Het is al even geleden dat we wat op de site hebben geplaatst, dus hier even een kleine update over Lieke. Met Lieke gaat het naar omstandigheden redelijk! Wel heeft Lieke een tegenslag gehad in de vakantie en was het wel weer even flink slikken...... op 1e kerstdag begon Lieke’s haar weer wat uit te vallen en helaas bleef het niet bij uitvallen, maar verdween in een aantal dagen zoveel haar dat Lieke nu weer een bloot hoofdje heeft.

We hebben foto’s gemaakt en wilden deze in de vakantie op de site zetten, maar we konden dit niet. Het viel ons wel zwaar om de foto’s te zien en we wisten niet of er goed aan deden. Het was wel weer moeilijk, want het was nu weer net als vorig jaar, ze is nu niet een meisje met kort haar, maar een meisje met de ziekte. Op straat is Lieke er alweer aan gewend om gezien te worden zonder haar, maar op school is Lieke sinds 8 december niet meer geweest en dus vindt ze het dus ook erg eng om zonder haar en met een bloot hoofdje naar school te gaan. We gaan morgen(maandag 9 januari) samen naar school en mama gaat even mee de klas in. Lieke weet dat kindjes kijken en makkelijk vindt ze dat niet, maar ach Vera is ook op school dus dat komt vast wel goed!

Deze week hebben we weer een gesprek in het AMC over hoe nu verder met de behandeling van Lieke. De bloeduitslagen voor de volgende chemo worden dan ook nagekeken en we hopen dan ook de uitslag van de urine te krijgen van afgelopen keer. Als dan alles in orde is, moet Lieke maandag 16 januari weer een weekje kuren en dan hopen we dat ze er sterk genoeg voor is. Lieke is inmiddels wel weer goed aangekomen en zit keurig weer net boven de 18 kilo en daar zijn we erg blij mee.

Heel veel groetjes de Ploegjes