DSC0097a

Wat een geweldige middag hebben we achter de rug!!

Dankzij inzet van velen is er op heel korte termijn een prachtige middag voor Lieke, vrienden, familie en klasgenootjes georganiseerd. Met een ambulance van de Stichting Ambulance Wens werd Lieke thuis opgehaald en naar de parkeerplaats van school gereden. Daar stond een enorme bus klaar, vol klasgenootjes van Lieke, Naniek en een aantal vrienden. De stoet vertrok naar Amersfoort waar voor de bioscoop een heel ontvangstcomité van vrienden en familie klaar stond. De bioscoop had speciaal voor Lieke een zaal ter beschikking gesteld en draaide daar haar filmkeuze De Lorax. Als klap op de vuurpijl werden we ontvangen met popcorn en stond er een flesje drinken klaar in de pauze! Wat een geweldig gastvrij onthaal! Lieke werd nog even door de medewerkers in het zonnetje gezet. Lieke maar ook allen om haar heen hebben genoten van een fantastische middag JT BIOSCOOP AMERSFOORT BEDANKT!!

Ook willen we Karin Beeren van harte bedanken voor haar geweldige initiatief. Karin je hebt het super geregeld. Dankzij sponsors had je zelfs nog voor een traktatie gezorgd, TOP!

Daarnaast willen we de vrijwilligers van de Stichting Ambulance Wens bedanken voor hun inzet en liefdevolle zorgen voor Lieke en ook Kassing Tours uit Bunnik willen we hartelijk danken voor hun medewerking aan deze middag!

...en voor meer foto's
In Amerika In Amerika Archief Archief Contact Wie is Lieke? De Stichting Medische informatie Sponsors ...en voor meer foto's