Beste allemaal,

Met Lieke gaat het moeizaam deze week. Deze kuur is erg zwaar en dat valt Lieke erg tegen. Ze spuugt veel en heeft erg veel moeite met lopen. Ze is ‘s nachts veel wakker door de pijn in haar benen. Waar dat vandaan komt weet niemand. Wij denken zelf dat het lijfje van Lieke het allemaal te veel wordt en dat is niet gek als je bedenkt hoeveel gif er afgelopen vijftien maanden ingepompt is aan chemo, stamceltransplantatie, de immunotherapie in Amerika en dan nu weer chemo iedere 3 weken, even twee weken pauze en dan krijgt ze al weer chemo.

En je doet het gewoon, want we hebben geen keus, je moet, maar het is wel zwaar omdat je weet als je geen chemo meer geeft de neuroblastoom erg snel weer actief zal worden. Het zwaarste is eigenlijk wel dat Lieke dan vraagt waarom ik? en tja daar hebben we geen antwoord op. Voor ons is het dan al niet te bevatten en moeilijk om allemaal op een rijtje te krijgen, laat staan voor een meisje van zeven.

Lieke zelf hoopt wel dat na de volgende onderzoeken wat meer tijd tussen de kuren te krijgen, zodat ze iets meer tijd krijgt om lekker naar school te gaan en te spelen met haar vriendinnetje en ook om weer wat meer aan te sterken.

Afgelopen maandag heb ik een ontzettende blije Lieke gezien, want er lag toch een stapel kaarten en tekeningen voor Lieke op f8noord in de postbak! Daar heeft ze heerlijk haar tijd mee vol gemaakt met het lezen en bekijken van al die mooie post. Hartelijk bedankt hiervoor!

Heel veel liefs van Lieke en familie