Tenerife916April20121711
Tenerife916April20121426

Korte update 6 juni

Even een heel kort bericht over de situatie nu. Lieke gaat steeds verder achteruit. Vervorming door de tumor was aan haar hoofd al te zien, vandaag hebben we echter gezien dat er wederom nieuwe plekken zijn ontstaan. De neuroblastoom grijpt nu heel hard om zich heen. Haar rechterarm is helemaal uitgevallen. Eten en drinken doet ze zo goed als niet meer. Ze is erg moe en misselijk.

Lieke is nog steeds wel goed bij met haar hoofd, ze denkt veel na over wat er gaat gebeuren over hoe de Hemel er uit zal zien en hoe ze zich daar zal voelen of ze dan weer gelukkig zal zijn. Gelukkig heeft Lieke er alle vertrouwen in dat ze welkom is in de Hemel.

Ook heeft ze over bepaalde dingen een duidelijke mening met betrekking tot haar afscheid. Daarin zien we onze echte Lieke dan weer. Ze denkt veel na over wat er met haar dierbare spulletjes moet gebeuren.

Vanmiddag is de morfine opnieuw opgehoogd en vanavond zal ze een middel krijgen om te slapen. We hopen dat dit voor nu voldoende is om de pijn te onderdrukken.

Familie Ploeg.