Dag allemaal,

Het wil nog niet echt opschieten met Lieke, de koorts wil maar niet weg en daardoor knapt ze ook nog niet echt van op. Voor Lieke wel weer een echte tegenvaller, omdat ze er op had gehoopt deze week weer naar school toe te kunnen gaan. Ze heeft toch nog elke dag koorts en dan niet een beetje maar ook nog 39.9 soms zelfs even 40.4 en dan zakt het weer af. Elke dag doet het lijf wat het moet en dat is de koorts weg werken, maar je kan zien aan Lieke dat ze zich even wat minder fit voelt.

De artsen kunnen niet zoveel doen aan dit alles ze hebben maandag 30 januari röntgenfoto van de longen gemaakt en weer opnieuw een bloedkweek en van haar neus en mond genomen. Aanstaande donderdag hopen we de uitslagen hiervan te krijgen. Wat Amsterdam betreft blijven we op deze voet nog gewoon even doorgaan, want er is niets wat zei op dit moment voor Lieke kunnen betekenen. Er is geen medicijn wat hier iets aan zou kunnen veranderen dus wachten we maar weer af tot donderdag en tot die tijd blijft Lieke lekker thuis in haar bed!

Heel veel liefs ons6