Update 30 maart 2012

Helaas zijn we deze week nog niet heel veel wijzer geworden. De uitslagen van de onderzoeken die deze week gedaan zijn, zijn nog niet binnen. Wel zijn er waarschijnlijk nog enkele opties om het leven van Lieke te verlengen zonder dat ze daar erg ziek van wordt of pijn van krijgt. Er is nog een chemo gevonden die wellicht geschikt is voor Lieke en ook bestralen is een mogelijkheid. Om een goed behandelplan te kunnen maken, zal er volgende week nog weer een andere scan gemaakt worden.

Helaas heeft Lieke erg veel last van de lumbaalpunctie van afgelopen week. Ze heeft heel veel last van hoofdpijn en de pijnmedicatie die ze krijgt kan daar niet tegenop, dus heeft ze de laatste dagen erg veel op bed gelegen.

Duidelijk is wel dat we nu echt moeten genieten van elke goede dag en elk mooi moment, we hopen dat we nog wat tijd krijgen om Lieke’s wensen te kunnen vervullen. Hoe moeilijk ook we willen ons verdriet nu niet de overhand geven, maar nu alle tijd die ons nog rest met Lieke intens beleven……………

Vandaag heeft Lieke tijdens een goed moment al een van haar wensen kunnen vervullen, met een echte kunstenaar heeft ze een prachtig schilderij gespoten. We zullen zo snel mogelijk foto’s op de site zetten.