Beste allemaal,

Afgelopen week hebben we weer een reeks onderzoeken doorstaan. De echo van de buik en de MIBG-scan waren wederom goed en dat was uiteraard een grote opluchting! De uitslagen van haar urine volgen nog, daar gaat altijd enige tijd overheen. Omdat uitslagen er goed uitzien zal de tijd tussen de chemokuren worden verlengd naar een tussnentijd van 5 weken, dat betekent dat Lieke elke 6e week vijf dagen chemo zal krijgen in verder hetzelfde behandelschema.

Het vertrouwen in het lichaam zijn wij kwijt doordat er altijd wel iets is wat je op valt aan Lieke. Soms het lopen en de bewegingen die ze maakt of dat ze zo vermoeid is. Het lichaam zo sterk vermagerd dat er is altijd wel iets wat ons zorgen doet maken en als je 24 uur per dag erin zit is het lastig om dat los te laten.

Gelukkig gaat het met Lieke mondjesmaat beter en ook het gewicht laat langzaam een kleine stijging zien. Daarom hebben we samen met de oncoloog besloten haar nu tegemoet te komen, de sondevoeding gaf niet het gewenste resultaat en het Lieke belemmerde met het normale eten, omdat alles in haar keel bleef steken. De sonde hebben we er op zaterdag uit gehaald en daar sprong Lieke dan ook een gat in de lucht voor zo blij was ze daar mee.

De kerstdagen brengen we gezellig door met de opa’s en oma’s, oom en tantes, nichtjes en neefje, gewoon gezellig bij de familie.

Hele fijne kerstdagen en een gezond en vooral liefdevol jaar toegewenst!

Heel veel liefs Lieke en de rest van de familie