Tenerife916April20121711
Tenerife916April20121426

Beste allemaal,

Bij deze weer even een kort berichtje. Het gaat naar omstandigheden redelijk met Lieke, de pijnmedicatie voldoet niet altijd meer en regelmatig moeten we via de mond medicijnen voor de pijn bijgeven. Ze is snel moe en ook het bezoek wordt haar af en toe te veel. Gelukkig durft ze dat goed te zeggen.

Gisteren 22 mei hebben we met een knoop in onze maag een mooie verjaardag mogen vieren van mama. Er kwam nog best wat bezoek wat Lieke gisteren goed aankon, omdat we het met haar hadden overlegd en ze er op voor bereid was! Mensen die op bezoek komen, willen we dan ook namens Lieke vragen eerst te bellen, zodat ze zich erop in kan stellen en omdat ze het niet altijd even leuk vindt.

Lieke is 28 mei jarig, iets waar ze nu na mama’s verjaardag weer naar uitkijkt! De post is nog steeds een belangrijk moment van de dag. De stickers die regelmatig opgestuurd worden mogen niet opgeplakt worden, omdat ze vaak te mooi zijn. We willen iedereen dan ook hartelijk bedanken voor de post.

Stichting Regenboogboom
Afgelopen zondag hebben we bezoek gehad van de stichting Regenboogboom. Dat werd door allemaal met zeer veel aandacht en plezier beleefd. Deze stichting werkt voor kinderen die langdurig ziek zijn. Zij geven de kinderen kristallen waardoor ze ieder moment van de dag een regenboog kunnen maken en dan in hun eigen fantasiewereld een verhaal kunnen maken. Zo vergeet je even hoe ziek je bent en hoe naar alles is. Stichting Regenboogboom bedankt namens ons alle zes!

Rosan en Noa

Verder leven we erg mee met twee lotgenootjes van Lieke die wij kennen vanuit Amerika. Het gaat met beiden niet zo goed. Onze gedachten zijn dan ook bij Rosan die in een zeer korte tijd snel achteruit is gegaan en haar conditie verslechterd. Daarnaast denken we aan lieve Noa. Donderdag 24 mei moet ze een belangrijke operatie ondergaan, omdat zij nu voor de tweede keer is getroffen door een zeer agressieve vorm van kinderkanker.

Heel veel liefs de Ploegjes.