Even een kort bericht van ons.

De bestralingen zijn achter de rug. Dat geeft iets meer rust, omdat het heen en weer rijden naar Amsterdam met een ambulance een hele onderneming was. Lieke heeft heel veel pech gehad met de katheter en om te voorkomen dat deze ellende zich nog eens voordoet, heeft ze nu middels een operatie een suprapubis katheter.

Lieke is helemaal bedlegerig, waardoor haar wereldje op dit moment erg klein is. Wel krijgt ze erg veel aanloop van klasgenootjes, familie en vrienden. En ook de postbode sjouwt elke dag flink wat post onze kant op. Dit vindt Lieke heel erg leuk. We krijgen elke avond twee uur hulp van de kinderthuiszorg. Zelf zijn we eigenlijk continue druk met ons gezin op dit moment, want ook de andere kinderen hebben het op dit moment heel zwaar.

We zijn blij met alle hulp die ons aangereikt wordt qua eten koken, wassen en oppas. Het is zwaar om te weten wat er komen gaat, maar het doet ons goed te weten dat er zoveel mensen om ons en Lieke heen staan.

We willen iedereen hartelijk danken voor alle mooie brieven, (zelfgemaakte) kaarten, tekeningen, cadeautjes en meeleven op welke wijze dan ook. De post is voor Lieke echt een hoogtepuntje van de dag!

Van ´post voor kanjers´ krijgen Naniek, Liam en Florien regelmatig post en ook zij vinden dat helemaal geweldig. Dank jullie wel!!

Liefs,

Patrick, Nelleke, Lieke, Naniek, Liam en Florien