18 april 2012 Geen behandeling meer mogelijk.

We hebben gisteravond het vreselijke nieuws ontvangen dat er geen enkele behandeling meer mogelijk is.

Een mri heeft aangetoond dat de tumoren in Lieke’s hoofd extreem hard gegroeid zijn en dat er nieuwe grote tumoren in haar nek en onderrug zijn gevonden waardoor er al meerdere uitvalsverschijnselen zijn en Lieke vreselijke pijnen heeft.

Om een dwarslaesie te voorkomen is Lieke gisteravond nog bestraald in haar nek en onderrug. Vandaag zal haar hoofd bestraald worden, wat in totaal zes keer moet gebeuren. Dat is alles wat de doktoren nu nog voor haar kunnen doen. We hopen dat de bestralingen het gewenste resultaat geven en dat Lieke daarvan nog een beetje opknapt.

Uiteraard gaan Patrick en Nelleke alles op alles zetten om het voor Lieke zo goed mogelijk te maken. Als alles volgens plan verloopt, komt Lieke vanmiddag thuis.