Hallo allemaal,

We hebben weer een pittige week achter de rug veel onderzoeken gehad, Lieke heeft het weer supergoed gedaan! Woensdag heeft Lieke de MIBG-SCAN gehad dat is een scan waarbij 24 uur van te voren ( dinsdag dus) een radioactief goedje wordt ingespoten wat zich op de tumorcellen gaat hechten als deze aan wezig zijn. Woensdag heeft Lieke de scan weer supergoed gedaan het duurde erg lang, want Lieke kreeg twee extra scans van haar hoofdje. De echo van de buik die ze dinsdag heeft gehad ging net als anders, ook woensdag heeft ze een gehoortest gehad, omdat Lieke zelf veel hinder ondervond in de klas en soms moet ze wel 10 keer hetzelfde moet vragen, omdat ze het gewoon niet kon horen. Uit de test bleek dat Lieke haar rechteroor niet voldoet aan de norm zoals het op die leeftijd hoort. Haar rechtertrommel vlies gaf ook geen reactie op een trilling die de artsen deden.

Helaas hebben we vandaag donderdag 15 mrt SLECHT NIEUWS gehad!!! Lieke is wederom recidief alleen dit keer is het teruggekomen in haar hersenen. We hebben vanmiddag een MRI scan gehad en daar krijgen we komend weekend bericht over. Verder weten we nu nog niets van plan van een aanpak!

We hebben hebben 27 maart weer afspraak met de oncoloog. We hebben we nu een week om er goed over na te denken welke behandeling wij voor Lieke het beste vinden en waar we achter staan. We staan nu voor een week rust en gaan we er een mooie week van maken.

Heel veel liefs de Ploegjes en onze kanjer