Beste allemaal,

We zijn thuis..... maar daar is ook alles mee gezegd! Lieke is erg stil en heeft echt nergens zin in. Ze heeft echt nog geen energie. Het is nu vechten om de kilootjes die er af zijn gegaan er weer bij te krijgen. Ze krabbelt nog niet omhoog en ze is gewoon uitgeput, er zit geen energie in dat kleine lijfje. We mochten naar huis, omdat we inmiddels helaas erg ervaren zijn, we weten waar we over praten en waar we op moeten letten!

Als we ook maar enige twijfel hebben, mogen we het ziekenhuis gewoon bellen en kunnen we zo weer terug. Lieke is zo ziek dat het haar niets uit maakte om naar huis te gaan of in het ziekenhuis te blijven, dus hebben wij haar mee naar huis genomen om lekker op haar eigen plekje te herstellen.

We zijn overtuigd dat kinderen thuis zijn het fijnste vinden!

We hopen dat de komende dagen de eetlust en het gewicht van Lieke herstellen zodat ze weer wat zin in de leuke dingen krijgt en weer lekker kan eten, drinken, spelen en naar school gaan!

Dat is wat een kind hoort te doen, genieten van elk moment van de dag en wij trouwens ook, genieten van de simpele dingen!

Veel liefs fam. Ploeg