Lieke9jaarenmonumentjeplaatsen064
Tenerife916April20121711
Op ons gastenboek kunt u

Een jaar later

Een jaar later, maar het lijkt allemaal nog zo vers. We moeten door, met drie kleine kinderen is er immers geen keuze. We willen ook niet blijven hangen in het verdriet, maar moeilijk en eenzaam is het wel. We doen ons best de dingen positief te zien en nieuwe dingen aan te pakken. Nelleke heeft met hulp van familie de schuur omgetoverd tot een mooie kapsalon aan huis. Gelukkig loopt ‘Kapsalon De Roze Vlinder’ vanaf het begin heel goed, dat geeft afleiding en ook financieel is het erg fijn dat Nelleke nu weer werkt. Ondanks de steun van de Stichting die de extra kosten voor Lieke op zich heeft genomen na de terugkeer uit Amerika, was het financieel allemaal erg lastig doordat Nelleke niet meer kon werken vanwege de zorg voor Lieke. Het geeft rust dat we die druk nu niet meer hebben. We gaan dagelijks met de kinderen naar Lieke. De kinderen komen er graag. Voor hen is het moeilijk en het gemis is ook bij hen heel groot. Ze hebben heel veel zorg en aandacht nodig. Ten tijde van het overlijden van Lieke vertoonde haar broertje Liam soortgelijke klachten als destijds bij Lieke. Meteen na de begrafenis zijn de onderzoeken bij Liam gestart. Gelukkig is er op oncologisch gebied niks te vinden, maar wel blijkt hij kinderreuma te hebben. Dat brengt weer de nodige spanning en zorgen mee en het feit dat ook hij behandeld moet worden in het AMC maakt het niet makkelijker. We zijn daar zoveel geweest en hebben er al zoveel voetstappen staan, we hoopten er nooit meer te komen, maar helaas. ………… Toch gaan we vol vertrouwen de toekomst tegemoet. Lieke dragen we altijd met ons mee in ons hart. Waar wij gaan, gaat zij ook.

item4a1a1
In Amerika In Amerika Archief Archief Contact Wie is Lieke? De Stichting Medische informatie Sponsors item4a1a