Amerika8
Philadelphia22tm26juniTweedekuur055 Philadelphia22tm26juniTweedekuur062

Beste allemaal,

We hebben de tweede check-up gehad na de eerste chemokuur. Lieke heeft weer haar woord gehouden en goed haar best gedaan, want ze is weer aangekomen! Ook heeft ze momenteel geen pijn en voelt ze zich goed, al is ze wel snel moe, en soms wat geļrriteerd.

Van de tumor van Lieke is een klein deel vanuit Amsterdam verzonden naar het CHOP in Philadelphia voor onderzoek naar het ALK-gen. Helaas was het te klein voor voldoende onderzoek dus laten ze nu eerst de tumor muteren(vermeerderen) en daarna zullen alle onderzoeken plaatsvinden, we hopen dat we de uitslag nog te horen krijgen voor we naar Nederland vertrekken.

Vorige week hebben we door de hurricane "Irene" en de daardoor veroorzaakte tornado`s in onze omgeving toch een paar uur flink in spanning gezeten. We werden via een lokale noodverordening opgeroepen om ons in de kelder in veiligheid te brengen. Gelukkig viel het allemaal mee en bleef de schade beperkt tot omgewaaide en afgebroken bomen en hoogspanningsmasten, wat overstromingen en aantal uren zonder stroom. We hopen dat de volgende hurricane die voorspeld wordt voor 10/11 september even een paar dagen op zich laat wachten.

Verder hebben we opa en oma nog gezellig op bezoek tot en met komende donderdag en we hopen er nog een paar dagen op uit te kunnen gaan. Tante Joyce vliegt volgend weekend met ons mee naar huis, samen gegaan en samen naar huis! Het zal wel raar zijn om dit opgebouwde leventje hier weer achter ons te laten, maar we kijken er naar uit om onze vrienden weer te zien en de kids verlangen naar hun vriendjes en vriendinnetjes!!!

Volgende week krijgt Lieke haar tweede chemokuur, deze wordt in vier in plaats van in vijf dagen gegeven, de impact zal wat hoger zijn, dus het is even afwachten hoe Lieke`s lichaam hierop reageert.

Tot onze volgende mail vanuit Avondale,

Veel liefs van ons!!