Philadelphia22tm26juniTweedekuur045
Philadelphia22tm26juniTweedekuur055 Philadelphia22tm26juniTweedekuur062

Woensdag 29 juni

Hallo allemaal,

Vandaag is Lieke weer even in het ziekenhuis geweest en het was allemaal goed! Ze weegt 18,2 kilo, heeft een mooie bloeddruk en geen koorts. De labuitslagen waren ook allemaal goed dus Lieke kan weer beginnen met de hoge dosis Vitamine A. Het was wat vreemd omdat er studenten bij de onderzoeken waren die Lieke ook even wilden zien.

Lieke vond de weegschaal erg eng, omdat ze geen sonde meer in wil en alles zelf wil eten. Het is een moeilijke strijd om met al die medicijnen op gewicht te blijven. Gelukkig zijn de pakjes dieetvoeding uit Nederland inmiddels aangekomen dat vindt Lieke fijn in plaats van 250 ml hoeft ze nu maar 125 ml op te drinken met nog meer calorieŽn ook. Doordat het volume nu minder is, kan ze er nog lekker bij eten zonder dat ze overvol is van de drie pakjes dieetdrinken. Lieke heeft hier in Amerika alle smaken geprobeerd, maar het is echt niet lekker! Nu maar hopen dat het gewicht er weer snel bij is zodat Lieke weer wat spek krijgt, dan doet zitten ook geen pijn meer. Nu ze geen reserve meer heeft, voelt alles hard haar bed, zitten op de bank enz enz.

Nu gaan we eerst vrijdag 1 juli de verjaardag van Liam en Florien vieren zij worden dan 3 jaar en dat is wel een feestje waard. Volgende week komt er bezoek uit Nederland over en daarna zien we wel weer hoe het gaat en of we nog een paar dagen ergens heen gaan of dat we nog wat uitstapjes kunnen gaan maken.

Heel veel liefs van on6 uit Avondale