Philadelphia22tm26juniTweedekuur045
Philadelphia22tm26juniTweedekuur055 Philadelphia22tm26juniTweedekuur062

Hallo allemaal,

Zomaar even een berichtje tussen de kuren door. Het gaat heel goed met Lieke! Ze is deze keer erg goed uit de kuur gekomen, de dag dat we uit het ziekenhuis kwamen was het eerste wat Lieke zei:”Zo waar gaan we nu heen?" We waren erg verbaasd, de afgelopen keren was Lieke door de morfine erg moe en lusteloos op zich niks vreemds, maar ze voelde zich deze keer lekker fit! We hebben een abonnement van de dierentuin" Philadelphia`s Zoo" vlakbij het ziekenhuis en zijn daar toen naar toe gegaan.

Lieke heeft nog even op een Kameel gezeten met haar zusjes, erg leuk vinden ze dat. Liam durfde niet, hij vond de man die hem op de kameel moest tillen al eng genoeg en dus dacht hij laat maar gaan die kameel. Regels hier zijn om niet te overtreden, onder het motto; ik klaag je aan, mag je je kindje niet zelf op de kameel zetten. Ze zijn bang te worden aangeklaagd als hij er dan af valt,  het is wat hoor die regels, het is hier zo anders dan in Nederland!

We zijn al weer over de helft en dat betekent dat we maandag en dinsdag weer een aantal onderzoeken moeten ondergaan. Lieke ziet er niet tegen op, maar ja wij wel, je hebt toch in je achterhoofd dat de neuroblastoom zo terug kan komen............

Ook onze Naniek is bang, ze lijkt nu alles te verwerken, het is erg goed dat het er eindelijk uitkomt, maar erg confronterend en soms ook heel verdrietig dat ze in haar jonge jaren al zoveel angst, woede en vragen heeft. Ze heeft het nog erg moeilijk met het overlijden van een aantal kindjes uit het AMC in Amsterdam. We merken dat ze deze angst voor haar zus ook mee moet dragen................het is wat hoor en dan ben je nog maar net 5. Maar ook Naniek blijft erg dapper en moedig!

Verder kijken we erg uit naar de maand augustus dan krijgen we een aantal weken vrienden en opa, en oma en tante op bezoek en vinden we erg gezellig.

Heel veel liefs van ons uit Avondale,

and fingers crossed....we hopen jullie met goed nieuws te berichten van de week!!!!!