Philadelphia22tm26juniTweedekuur045
Philadelphia22tm26juniTweedekuur055 Philadelphia22tm26juniTweedekuur062

Zondag 26 juni, Kuur twee laatste dag

Hallo allemaal,

De laatste uurtjes tikken weg, morgenochtend om half 7 zit de tweede kuur er op. We zijn vanmorgen gestart met de morfine op 0,1 omdat het gisteren zo goed ging en Lieke geen pijn had. De artsen zijn nu ook weer tevreden over Lieke’s bloeddruk, die was gisteren veel te laag. De tempratuur schommelde nog heel erg, maar vanavond was dat gelukkig al een stuk beter doordat de antibody`s (ch 14-18) ingelopen waren en dat infuus dus uit mocht. Hierna heeft Lieke  geen koorts meer gehad, we blijven duimen, want als alles weer goed gaat en normaal is kunnen we morgen naar huis!

Hopelijk gaat ze morgen goed plassen, want door haar overmatig vocht toe te hebben gediend (voor de bloeddruk) liep dat vocht uit haar bloedvaten en is Lieke gevuld met vocht en heeft ze een mooie ronde toet!!! Dat zal in de komende dagen wel weer weg zakken. Woensdag moeten we zeker weer naar de clinic in het CHOP voor bloedonderzoek en algemene controle. Daarna heeft Lieke als het goed is echt drie weken vrij!!!!! (als alles goed mag gaan).

We gaan echt even genieten met ons gezin, we krijgen ook nog mensen over uit Nederland dus dat wordt voor de kids en voor ons vast gezellig. We hopen dat Lieke weer even onbezorgd kind kan zijn samen met haar zusjes en broertje. We zullen jullie op de hoogte houden in de komende drie weken!

Veel liefs de familie Ploeg