Amerika8
Philadelphia22tm26juniTweedekuur055 Philadelphia22tm26juniTweedekuur062

Beste allemaal,

Vandaag weer een check-up gehad in het ziekenhuis. Alles zag er naar omstandigheden keurig uit. De artsen waren erg tevreden met Lieke’s conditie, het gewichtsverlies vond men acceptabel alleen moet ze nu wel haar best wel doen om deze week een beetje aan te komen. Dat heeft Lieke weer trouw beloofd.

De oncologen uit Nederlands hebben de afgelopen dagen de tumor van Lieke hebben opgestuurd en die kan hier nu op veel meer dingen onderzocht worden. We hopen dat er een uitslag bekend zal zijn voor we naar huis gaan, maar dat moeten we nog even afwachten.

Opruimen en afsluiten
Opa en oma Ploeg en tante Joyce zijn afgelopen maandag aangekomen, dus we hebben volop hulp bij het inpakken en opruimen in en om het huis. We hebben nog een paar weekjes en we willen het goed en netjes afsluiten. Na alle hulp die we in Amerika hebben gekregen van buren, mensen in het ziekenhuis, de makelaar en natuurlijk ook van onze familie die in Amerika woont, kan je niet zo maar weggaan. Lieke en de drie andere kids zijn net als wij aan het aftellen en hopen dat de tijd snel voorbij is.

Heel veel liefs vauit Avondale