Philadelphia22tm26juniTweedekuur045
Philadelphia22tm26juniTweedekuur055 Philadelphia22tm26juniTweedekuur062

Hallo allemaal,

Het gaat hier erg goed!!! Lieke kan de kuur weer erg goed verdragen.

Gisteren is er een nieuwe spuit morfine gemaakt, omdat deze spuit op de laagste stand die mogelijk is, nog steeds te zwaar is. Nu heeft ze weer een lichtere en die is gisteren op 0,4 gestart en vandaag verder verlaagd naar 0,2 en dat gaat erg goed!!

Gisteren was het wel even spannend, want Lieke d`r mond begon inwendig op te zwellen, hier heeft ze gelijk weer medicatie voor gekregen om dit tegen te gaan zodat dit niet verder richting keel zou gaan. Na deze medicatie, en de vele controles bleef dit stabiel.

We merken aan Lieke erg veel verschil, ze is niet zo down en ze is goed alert en spraakzaam, af en toe heeft ze dezelfde pijn klachten als met de hele hoge dosis dus de morfine helpt bij Lieke niet zoals bij de andere patiŽnten. Dat Lieke gelukkig weinig pijn aangeeft(en dus heeft nu) werd duidelijk toen onze arts vertelde dat Lieke’s morfine echt heel weinig is. Op dit moment zijn er 4 kinderen met deze therapie bezig. Lieke laat het team verbaasd staan, het is lang geleden dat er een kindje bijna geen morfine nodig heeft gehad, morgen gaan we het waarschijnlijk zonder morfine doen. Dokter Rebecca Deyell denkt dat het kan dus we gaan het maar wagen dan, in elk geval is Lieke niet suf, boos, moe en  chagrijnig of wat dan ook en kunnen we redelijk gewoon doen waar we zin in hebben.

Ook zijn de laatste testen van de huid negatief gebleken en heeft Lieke geen virus meer bij zich. Het is dus echt een reactie van vitamine A, in combinatie met de zon, het zwembad, de kleding, de douche eigenlijk van alle invloeden van buitenaf. Het lijkt alsof het nu wel weer wat opknapt, maar voor de volgende vitamine A kuur over een anderhalve week willen we alles in huis hebben om dit te voorkomen......

Een lieve groet van de familie Ploeg uit een erg warm Amerika