Philadelphia22tm26juniTweedekuur045
Philadelphia22tm26juniTweedekuur055 Philadelphia22tm26juniTweedekuur062

Hallo allemaal,

Vandaag, 20 juli, is Lieke weer opgenomen voor de derde kuur.

ze gaan nu anders beginnen met de morfine in de hoop dat ze er dit keer dan geen last van zal hebben. Wij hopen natuurlijk op weer zo'n goed verloop als bij de andere twee kuren en dat ook de pijn gering zal blijven met de morfine op 0,1.

Verder was Lieke weer wat gewicht verloren ze woog nu 17,9 kilo met kleding aan. Dat is jammer omdat ze echt hard werkt om op gewicht te blijven. Verder heeft de vitamine A kuur echt geen goede werking op haar huid en nagels. Volgens Lieke de minst erge. Omdat ze de gordelroos heeft gehad is de huid nog zwak en dat heeft ook zo z'n gevolgen. De huid ziet er weer net zo uit als met de gordelroos. Het doet geen pijn maar het is vervelend omdat er elke keer verband en tape op moet en dat vind Lieke echt heel erg. Morgen ochtend zullen ze eerst een extra infuus prikken en dan kan alles aangesloten worden en kan kuur 3, dag 1 beginnen.

Heel veel liefs vanuit phili.