Philadelphiamei2011029
Philadelphiamei2011030 mei2011002

Hallo allemaal,

Lieke heeft een super verjaardag gehad!!!!!

Lekkere taart van IJS!! Leuke cadeautjes, en  veel heel veel kaarten wat ze heel erg leuk vond. Opa en oma erbij en via skype ook de felicitaties van het thuisfront, lekker thuis genieten dus.

Alleen was de pret snel weg want Lieke kreeg opeens veel, heel veel jeuk....

Even een vervelende mededeling, Lieke heeft sinds vrijdag dus verschrikkelijk veel jeuk....dus wij aan het smeren gegaan maar het hielp niets, oncoloog gebeld en het kon een reactie van de vitamine A zijn dus dat zou wel weer wegtrekken, het moest wel verbeteren. Nou helpt het ook niet als het buiten zo heet is want het was de afgelopen dagen 35 graden met hoge luchtvochtigheid, warmte en irritatie doen je geen goed.

Nu vandaag woensdag 1 juni gingen we met opa en omaeen dagje uit en Lieke wilde en kon door de warmte niet uit de auto. We waren er zo zat van dat we weer het ziekenhuis hebben gebeld, "wederom na 20 telefoontjes", eindelijk de kliniek te pakken gekregen en zij dachten dat het wel eens een ontsteking kon zijn en of we even langs konden komen, nu reden we met de auto al in Philli dus we waren er zo.

De dokter heeft even gekeken en ze zei gelijk "het is het herpes virus, oftewel GORDELROOS!!" Het is een virus dat iedereen die de waterpokken heeft gehad bij zich draagt, maar normaal komt het bijna niet tot uiting.

Echter door de extreme behandelingen en medicaties die Lieke heeft ondergaan is haar immuunsysteem zo aangetast dat het lichaam dit niet meer kan tegenwerken en dit het resultaat is.

We waren er gelukkig op tijd bij zodat het de organen verder niet heeft aangetast.

Volgens de artsen schijnt  gordelroos / herpes heel pijnlijk te zijn maar Lieke heeft voornamelijk heel veel jeuk!!! en ze is dus dan

ook heel geļrriteerd(dat zou ieder ander ook zijn). Ze moet nu een aantal dagen blijven totdat ze verbetering zien.  De blaren op de rug zijn al aan het indrogen. Nu de voorkant en oksel nog, en dan maar hopen dat het pijnloos weg gaat.

We weten nog niet of dit vertraging oplevert voor de volgende kuur die 8 juni start.

Heel veel liefs uit philli !!!