Philadelphiamei2011029
Philadelphiamei2011030 mei2011002

Hallo allemaal

De laatste dag van het eerste deel loopt af, maandag rond de middag mogen we gaan. Lieke telt al af, want ze wil zo graag naar buiten en dat mag nou net niet met je infuus aangesloten. Het eerste deel van de tweede kuur was goed te doen. Nu even twee dagen uitrusten, want dat kan niet in het ziekenhuis. Lieke wordt elke nacht wakker gemaakt om haar portocat na te kijken, haar bloeddruk te meten en haar te tempraturen. Dat is heel vervelend, want Lieke wordt uit haar slaap gehaald en komt moeilijk weer in slaap, dus even thuis bij slapen kan geen kwaad en zal haar dan ook goed doen. Woensdag moeten we ons weer melden voor het tweede deel van deze kuur en daar zien wij wel een beetje tegen op.

Verder is Lieke erg trots!!!! Haar allereerste tand zit eindelijk los, ze moest gelijk iedereen bellen want daar heeft ze zo naar uitgekeken. Ze is een van de laatste van de klas, terwijl ze wel een van de oudste is en dat vond ze niet leuk, dan kan je als ouder praten als Brugman, maar nu is het dan eindelijk zover. Lieke gaat wisselen en iedereen moet het horen!!!!!!!!!!!!!

Dus even samengevat het gaat heel goed met Lieke, ze moet woensdagmiddag zich weer melden voor deel twee van de kuur en haar eerste tand zit los!!

Heel veel liefs van ons allemaal