Philadelphiamei2011029
Philadelphiamei2011030 mei2011002

Dag twee- kuur twee

Het was weer een goeie dag hier in het Chop, Lieke heeft zich vermaakt in de schildergroep en ze is lekker met haar infuuspaal aan de wandel gegaan. We zijn van de afdeling afgeweest. Om een ijsje te halen en hebben die lekker opgegeten beneden in het restaurant. "Het is raar mama om me zo goed te voelen en toch in het
ziekenhuis te moeten zijn", zei Lieke.
We weten waar het voor nodig is en nu voelt ze dag en nacht verschil met haar chemo.  Die waren dan ook heel pittig en was ze vaak vanaf dag twee al weer misselijk en at en dronk ze niet meer zelf, daarentegen doet ze nu alles eten, drinken, spelen. Gewoon kind zijn en dat is fijn om te zien.
nu hopen maar dat dat zo blijft!!!!!!!!

Wel hebben we vandaag aan Lieke verteld dat ook haar andere lieve vriendje uit Nederland naar een jaar vechten helaas is overleden. Ze was er even helemaal onderste boven van, maar weet wel dat hij nu geen pijn meer heeft en dat gaf haar wel rust.
Het is bijzonder te zien, te voelen en te horen hoe een kind met zo’n situatie weet om te gaan. Het geeft ook weer aan hoe vreselijk de ziekte is en wat er met je kindje kan gebeuren. Ook wordt o zo hard weer duidelijk dat er zoveel mogelijk aan gedaan moet worden om de medicatie, zorg en behandelingen om deze ziekte te overwinnen!! Ook hier in Amerika is het momenteel overal

actie tegen kinderkanker. Heel vreemd om te ervaren maar ook heel bijzonder!

Heel veel liefs van ons 6 uit het Children Hospital of Philadelphia