Philadelphiamei2011029
Philadelphiamei2011030 mei2011002

13/06/2011

Lieke is goed uitgerust door de extra week thuis, we hebben van elkaar genoten en zijn ook een dagje uit geweest, het was erg leuk! We zijn in werelds grootste aquarium geweest en hebben daar mooie
zeedieren gezien de kids hebben in een woord GENOTEN, en wij dus ook. Verder wilde Lieke op een speedboot met 200 pk !!!! Ze bleef het maar vragen en uiteindelijk hebben we dat toch maar gedaan. Het ging heel hard en lieke vond het heel GAAF!!!!
Aan het eind van de dag hebben we nog heerlijk in de haven van Baltimore gegeten, en toen was de pap op en zijn ze alle vier heerlijk voldaan in de auto in slaap gevallen.

15/06/2011

Vanmorgen staan we net als elke andere morgen brood te smeren en dan opeens staat er zo’n meisje naast je, en die zegt uit het niets; "Het is jammer dat het al weer woensdag is he " en; "Ik ben nog nooit zolang thuis geweest he mam" grrrr……….
Het breekt je hard als je kleine meid dat zegt! We hopen maar dat het goed gaat aankomende weken en dat ze weer snel thuis is.

Yes de kuur gaat door!!!!
Vandaag is Lieke opgenomen in het ziekenhuis voor haar tweede kuur, deze kuur gaat anders dan haar eerste nu zal ze tien dagen in het ziekenhuis zijn met een onderbreking van twee dagen in het midden. We zijn dus met kuur twee tien dagen in het ziekenhuis, de eerste vijf dagen krijgt ze de IL2 en dat schijnt niet zwaar te zijn, maar er zijn natuurlijk weer genoeg bijwerkingen die mogelijk kunnen voorkomen, maar ja bij welk medicijn gebeurt dat niet.
Dan mag ze maandag als alles goed is weer even naar huis en wordt ze woensdag weer verwacht voor deel twee van de tweede kuur ook deze is vijf dagen en dan is het de IL2 met de antibody,s hierbij zijn er wat meer bijwerkingen te verwachten, maar ieder kind doet het toch op z’n eigen
manier en kan het dus van alles worden. We wachten het maar af en we hopen dat het ook dit keer mee zal vallen.........