Philadelphia22tm26juniTweedekuur045
Philadelphia22tm26juniTweedekuur055 Philadelphia22tm26juniTweedekuur062

Hallo Allemaal,

Met Lieke gaat het op dit moment goed. Ze heeft plezier en geniet elke dag van het mooie weer.

Het is hier op dit moment één van de warmste maanden. We zijn er daarom ook tussen uit gegaan naar het strand. Ondanks dat Lieke nu weer de hoge dosis vitamine A moet nemen die voor haar erg zwaar zijn en ze er erg prikkelbaar en moe van is geniet Lieke erg van de zee. Ondanks dat het een ruige zee is speeld ze net als ieder ander kind lekker in de zee. Het is de atlantische oceaan en dat is erg leuk voor de kids omdat er mooie dingen te zien zijn. Vanmiddag zagen we bij de kustlijn een aantal dolfijnen, ook hebben we een grote krab gezien (van +/- 30 cm) die aanspoelde aan het strand.

Alles samen gevat Lieke en de andere kids genieten van onze kleine vakantie aan het strand. En wat maakt je als ouders nou gelukkiger dan een lach op het gezicht van je kind!

Zaterdag gaan we naar ons huis in avondale.  Maandag moet Lieke weer op controle voor haar leukine (soort neupogen spuiten) die ze dan weer voor twee weken moet hebben. En als alles goed is start dan woensdag 20 juni de derde kuur.

Heel veel liefs vanuit Wildwood Crest / Cape May

p.s  Iedereen moest het volgens Lieke weten!, De tanden Fee is langs geweest en heeft haar eerste tandje mee genomen!!!!!!