Philadelphiamei2011029
Philadelphiamei2011030 mei2011002

Woensdag 11 mei; een spannende dag!!!!

Weer een uur met zenuwen gierend door ons lijf wachtend tot de oncoloog ons komt halen.

Lieke vermaakt zich prima, die heeft er geen last van en ze is net als anders aan het knutselen.

10;00 eindelijk aan de buurt. Met knikkende knieŽn gaan we naar binnen, maar ook dit keer weer GOED bericht!!!!!
Alles ziet er HEEL GOED uit. Wel is er een vergroeiing in een van de ruggenwervels te zien. Daar hebben vermoedelijk toch ook
neuroblastoomcellen ingezeten, maar gelukkig heeft dat geen mibg opgenomen!! Wat betekent dat het geen levend weefsel meer is en het dus om litteken weefsel gaat.

Wel was er op de botscan iets gezien en dat was toch echt een longontsteking!
De bloedwaarden waren inderdaad goed maar op deze scan waren er om de longen heen vlekken te zien.

Vorige week kon men ook niet horen dat er een ontsteking zat, dat was woensdag 11 mei dan wel anders. Nu was er duidelijk een kraak te horen. Lieke was vanaf zondag 8 mei dan ook al begonnen met antibiotica. Doordat ze niet ziek
is en geen benauwdheid heeft, mag ze gewoon de kuur thuis afmaken en hoeft dat niet in het ziekenhuis te zijn........

De kuur wordt erg PITTIG.

De ergste bijwerking is zenuwpijn. Kinderen krijgen vaak een morfine pomp om de pijn zo snel mogelijk dragelijk te kunnen maken, maar vervelend wordt het wel!!!!!!! Lieke is al wel gestart met nog een ander medicijn voor zenuwpijn om nu al een spiegel op te bouwen tegen de pijn. Verder moeten we vanaf maandag starten met een soort neupogen injecties in haar been, voor 14 dagen en ook moet ze vanwege de verminderde weerstand beginnen met twee keer in de week bactrimel antibiotica,
dus gerust zijn we nog niet en het lijkt een hele hoge berg, maar beklimmen zullen we hem zeker!!!!!!!

Veel liefs, Patrick, Nelleke en de kids. xxx-jes