Philadelphiamei2011029
Philadelphiamei2011030 mei2011002

10-06 Tweede kuur is uitgesteld.

Het is momenteel even heel lastig communiceren met de familie in Amerika. Hun laptop is gecrasht en ligt te wachten tot deze gerepareerd wordt. Intussen tijd is het dus helaas niet mogelijk om te skypen en mailen lukt maar heel erg moeizaam. Af en toe lukt het om een mailtje te versturen. Patrick hoopt van harte dat ze dit weekend weer ‘online’ kunnen zijn.

Wat we wel gehoord hebben, is dat Lieke helaas niet van start is gegaan met de tweede kuur. De blaren, wondjes en kortjes rondom de pac (onderhuids kastje) waren nog te vers.

De doktoren durven daarom het risico niet te nemen. Het eerste deel van de kuur zou wel via een infuus in haar hand kunnen, maar het tweede deel van de kuur moet via de pac worden gebracht. De start staat nu gepland voor 15 juni. Lieke krijgt dus een extra week om wat op te knappen en uit te rusten. Dit had ze ook wel nodig na de vervelende opname vanwege gordelroos.