vakantiezeeland2010112

Beste allemaal,

Zoals we al hadden vermeld was de chemo dit keer een hogere dosis en dat merken we heel erg goed. Lieke is er erg moe van, heeft hele zware benen en ze heeft een slechte eetlust voor haar doen. Ze eet...... maar niet genoeg voor het herstel na de chemo, ze probeert alles gelukkig wel gewoon te eten, maar ook dit keer is haar smaak erg aangetast!

De hele dag naar school gaan, kan nu ook echt niet dat is te zwaar voor Lieke. Ze vindt het jammer, maar ze geeft zelf al aan dat het lekker is om met een dekentje op de bank te liggen, dat geeft voor ons echt aan dat Lieke het even zwaar heeft, want als er juist iets is wat Lieke niet doet, is het rusten!

‘Ik ben toch niet ziek’, zegt Lieke dan!

Wij vinden de ongelofelijke strijd die Lieke blijft volhouden echt heel knap en we zijn zo trots op de kids dat is met geen pen te beschrijven. Ook op onze Naniek zijn we zo trots, zij is zo zorgzaam en bezorgd om haar grote zus. Ze vindt het heel erg als ze uit school komt en Lieke op de bank ziet liggen in plaats van buiten waar ze het liefst zijn met dit weer.

We hopen dat we volgende week de resultaten van de echo en mibg-scan gelijk horen en dat we dat dan meteen met iedereen kunnen delen. Volgende week heeft Lieke op dinsdag de injectie van de MIBG en woensdag een buikECHO en een MIBG- scan. In het weekend moet Lieke weer op een metabolen dieet zodat daarna gecheckt kan worden of er neuroblastoom cellen in de urine te vinden zijn. Weer erg spannend dus, maar we gaan er gewoon weer voor!

Heel veel liefs en tot het volgende bericht de Ploegjes